wtorek, 9 grudnia 2008

naturalnie


króciutka seria karteczek
...


to juz prawie ostatnie...


10 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Króciutka seria, ale jakże piękna!
Cudowne kartki, rozmarzyłam się.. :)

LaLi pisze...

Wow!! Cudne są, a najbardziej pierwsza!

brydzia58 pisze...

śliczne...śliczne...śliczne

ulkasan pisze...

śliczne!! jedne z piękniejszych jakie widziałam :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Nie liczy się ilość, a jakośc!!!
Kartki są cudowne :)

Renny Berryboar pisze...

Śliczne, proste i eleganckie kartki :)
Mam dla Ciebie niespodziankę u mnie http://berryboar.blogspot.com/2008/12/co-za-ycie.html

Costa pisze...

Śliczne są te Twoje karteczki ;D ta ze skrzydełkami chyba najbardziej mi sie podoba ;D

Rydia pisze...

Śliczne kartki ,no i te tagi "firmowe" ;)

tymonsyl pisze...

Cudne, proste, skromne, a na kolana rzucają:)

taja.85 pisze...

Bardzo lubię ekologiczne karteczki. Świetne.