wtorek, 4 sierpnia 2009

serduszko

Małe różowe, filcowe serduszko lift tej pracy; bo skoro już zwężałam hurtem spódnice to i taką karteczkę uszyłam ;)


karteczka pasuje na poszarpane wyzwanie na SimonSaysChallenge




dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze :)


na koniec ogłoszenia o słodkościach u sąsiadek :

*oliwiaen kusi z okazji zmiany miejsca zamieszkania od kilku dni możemy ja odwiedzać na blogspocie ;)

*mamuta ma wiele okazji :)

*barbarella bo tak ;)

*mirabell obchodzi drugą rocznice bloga :)



17 komentarzy:

adda pisze...

Doskonałość!!!! Przepiękna!!!

Drycha pisze...

ale ciepła kartelucha :) nawet róż mi nie przeszkadza :O

Niebiesko_Oka pisze...

Oo różowe serducho-super!
rewelacyjna kartelucha!
:D

Encza pisze...

Piękna karteczka, ależ mi si podoba.
I na dodatek cieplutka :)
pozdrawiam

Margaretka pisze...

Śliczna karteczka, a serduszko, aż chce się dotknać:)

Zielonooka pisze...

piękna karteczka:)

Nowalinka pisze...

Ale słodka kartka, świetne to serducho :)

Ludkasz pisze...

Bardzo mi się ta karteczka podoba:-), taka ciepła...

Ewik21 pisze...

piękniusia karteczka , ślicznie uszyta i poszargana ( ale ją musiało boleć!!! ) mam nadzieję , że spódniczek nie szargałaś ??? ***

Zielona pisze...

Słodko :)

taja.85 pisze...

Świetna kartka, pięknie uszyta, a filcowe serce mnie zauroczyło.

RosaliaArt pisze...

śliczna, słodka

ifciunia pisze...

Cała sweet :)

Rydia pisze...

how sweet :**

rafija pisze...

sliczna!

pasiakowa pisze...

Piękna kartelucha! Taka cieplutka i subtelna :)

email: Steph@SimonSaysStamp.com pisze...

Beautiful work!! I love the knit flowers.

Thanks again for entering the Simon Says Stamp Challenge!

<3,
Steph