środa, 15 października 2008

slub i inne ;)


uf... zdjęć sporo :P a ile było roboty :P ale czego się nie robi dla Rodziny ;) 4.10 mój kuzyn postanowił spędzić życie z świetną kobietą ;) a ja postanowiłam zrobi im album w którym będą przechowywać swoje wspomnienia z tego szczególnego dnia :)


album ma 15x30, baza zakupiona u niesamowitej Gizmo w Scrapincu :*, alfabet też , papiery Daisyd`s-Romance, kwiatki prima, perełki, maszynowe szyci, embosinng na cieplutko ;)

oto abum :



















a na koniec kilka plotek :P

na około wszystkim stuka roczek to Jasz, to Tores (u ktorej milusie candy) i tak sobie pomyślałam, ze zobaczę kiedy ja zaczęłam blogowac i okazało sie, ze mi tez stuknął roczek 7.10.07 :O alez jestem zdziwiona :D barrdzo szybciutko minął ten czas :) mysle ze warto z tej okazji zorganizować jakieś cukiereczki ;) myślę ze w niedługim czasie :D a poki co serdecznie dziekuje za odwiedziny, komentarze, i za inspiracje :*

i jeszcze miałam napisać ze u wolfann tez mamy candy :D buźka się miej do tych słodkości :D

o i u Agnieszki tez roczek :*

6 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Piękny wordbook, ubrałaś go idealnie, te papiery nadają mu elegancji i uroku :)
Haha, u mnie tez już rok minął, ale póki co nie mam czasu na świętowanie :)
Gratuluje wytrwałości :*

MonaGee pisze...

sliczny wordbook, bardzo mi papiery przypadły do gustu!!!!!!!!!!!!! a i te kwiatuszki prima jakby znajome ;)bardzo piekna pamiatka!!!!!!!!!!!!!

Costa pisze...

świetny prezent.. te papaiery idealnie pasują... wordboog pierwsza klasa Ci wyszedł... nic tylko podziwiać podziwiać podziwiać ;*

Rydia pisze...

Wiesz że śliczny ,już Ci mówiłam :*
Gratuluję roczniaku :P :*

Zielona pisze...

Śliczny wordbook :)

I gratuluję rocznicy :) :)

nirshya.dwbh pisze...

Ślicznie wyszedł albumik!!!!

I rocznicy oczywiście gratuluję :*