niedziela, 13 stycznia 2008

2x3

=6 :)

tyle zakładeczek powstała na forumową wymianę :) chciałam zrobi 2 serie, ale czy Te zakładki mozna nazwa seriami ?!

that many tucks for books i created for my forum exchange, i wanted to do 2 series, but do those tucks for books can be named as series?!






by Truskawka

ps. mam nadzieje, ze od tej notki moje wszystkie posty będą teraz dwujęzyczne :)

ps. i hope, that from this note forth, all my post will be in two languages (polish, english) :). I am sorry but in my english posts, some mistakes can appear becaue of my not ideal english.

best regards :)

4 komentarze:

Nowalinka pisze...

O, jakie ładne zakładki! A te z kwiatuszkami mnie rozbroiły :)

pasiakowa pisze...

Fajne zakładeczki :)
Mi baaardzo przypadły do gustu te z pierwszego zdjęcia - a z drugiego zaciekawiły kwiatki :) Całe serie dwie bardzo udane :)

Filka pisze...

pierwsze śliczne :)

swietlicowo pisze...

hmmm, ciekawe, która trafi do mnie ;)
pozdrawiam :)